+90 312 265 0829


TO SERVE THE CUSTOMER AND THE INFORMATION SECTOR IN ACCORDANCE WITH LEGAL REQUIREMENTS WITH THE EMPLOYEE'S KNOWLEDGE AND EXPERIENCE


CREATING THE INFRASTRUCTURE THAT CAN MEET OUR CUSTOMERS' NEEDS IN THE SHORTEST AND BEST WAY.


TO KEEP THE SATISFACTION OF OUR CUSTOMERS AT THE HIGHEST LEVEL BY CONTINUOUS IMPROVEMENTS IN OUR SYSTEM, FOLLOWING OUR PRINCIPLES.


TO SUPPORT, INCREASE AND ENSURE THE CONTINUITY OF ALL OUR EMPLOYEES' BUSINESS AND PERSONAL DEVELOPMENTS WITH REQUIRED TRAININGS.


CONTINUOUSLY IMPROVE THE QUALITY MANAGEMENT SYSTEM


OUR COMPANY Management staff and employees; is aware that quality is a way of life and that quality will not be achieved with individual achievements, but with the participation of all employees.

---------------------

              ÇALIŞAN BİLGİ BİRİKİMİ, TECRÜBESİ İLE MÜŞTERİ VE YASAL ŞARTLARA UYGUN BİLİŞİM SEKTÖRE HİZMET VERMEK


              MÜŞTERİLERİMİZİN İHTİYAÇLARINI EN KISA SÜREDE VE EN İYİ ŞEKİLDE KARŞILAYABİLECEK ALT YAPIYI OLUŞTURMAK.


              İLKELERİMİZE BAĞLI KALARAK, MÜŞTERİLERİMİZİN MEMNUNİYETLERİNİ SİSTEMİMİZDEKİ SÜREKLİ İYİLEŞTİRMELER İLE EN ÜST SEVİYEDE TUTMAK.


              TÜM ÇALIŞANLARIMIZIN İŞ VE KİŞİSEL GELİŞİMLERİNİ GEREKLİ EĞİTİMLERLE DESTEKLEMEK, ARTIRMAK VE SÜREKLİLİĞİNİ SAĞLAMAK.


              KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNİ SÜREKLİ GELİŞTİRMEK


              ŞİRKETİMİZ Yönetim kadrosu ve çalışanları; kalitenin bireysel başarılarla değil, tüm çalışanların katılımıyla gerçekleştirileceğinin ve bir yaşam biçimi olduğunun bilincindedir.